beachgirl

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Marie - 5 januari 2012 08:34

Jaha i natt sov jag bättre, kan det bero på att jag inte har störts av stormar eller annat. hihi


Något som irriterar mig är hur folk måste stressa och tjata på andra. Min älskling göt allt för att skaffa ett jobb, samtidigt som han hjälper sina bröder, sina föräldrar, han o hans bror planerar en mässa som de skall ha nu i år. Sen bara för att han inte hinner ringa ett samtal ena dagen så tjatar folk och undrar VARFÖR..... Hallå COOL DOWN...... Han tränar, ringer samtal, söker jobb, kommer på interjuver, jobbar, jobbar med alla andras projekt mm.....  Så om man inte hinner med ett eller två samtal på en dag så är det inte hela världen.


Han är grymt stressad men tror folk det blir bättre av att de med stressar honom?? Jag blir så grymt irriterande....

Jag är med stressad över allt med jobb, barn, familj, vänner, vikten mm,..... De sista man behöver är någon som tjatar på en...


Sen en sak till, jag är laktosintolerant, men tänker någon på detta? Nej det gör dem inte, men om någon annan är det med ja DÅ gör de det. Jag vill inte påminna hela tiden, men jag har sagt jag kan köpa produkterna om det är okej. Men då man inget vet och inte vet vad som bjuds så är det lite svårt.

Kommer sluta med att jag inte äter mat borta...... Likaså att hela tiden fråga om det är laktos i maten. Märkte det i helgen. Nyårsafton hade de tänkt på det och jag gjorde min egna efterrätt. Men sen märktes det att det var fler laktosintoleranta på andra middagar och då hade folk tänkt på det......


Kramis från mig

Sök i bloggen

Presentation


Denna blogg kommer att handla om mig, mina intressen, mitt liv och min väg tillbaka.

Motion

31 dec: 20 min intensiv wii Zumba

01 jan: 60 min på gym

04 jan: 50 min på gym

06 jan: 50 min på gym

08 jan: 50 min på gym

11 jan: 50 min på gym

13 jan: 45 min på gym

14 jan: 45 min intensiv Zumba 

vikten

Kommer väga mig 1 gång i veckan på måndagar. Har som delmål 3 kg på 12 veckor.  

01 jan: 110.5 kg START

08 jan: 110.0 kg -0.5 kg

Midjemått

2 januari:

 

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards