beachgirl

Alla inlägg under september 2011

Av Marie - 14 september 2011 16:53

Hejsan alla glada vänner!


Nu har jag och min älskling checkat in på First Hotell Mårtensson i Halmstad. Det är rätt okej rum vi har fått. Vad kan man begära för 1498 kronor 2 personer 2 nätter på 3 star hotell.

Vi skall snart bege oss ut på stan och se om vi kan hitta någonting trevligt. Hoppas att detta blir en kanonvistelse. Jag fyller ju halvjämt imorgon ju så det är ju en av orsakerna att vi åker iväg.


Skriver mer senare.


Ha det nu så br allihopa.


Kramis

Av Marie - 11 september 2011 19:14

Ja vad säger man om detta tragiska som har inträffat i veckan som varit. Jag kan inte fatta det att det är sant. I onsdags så kom jag och min mamma hem till dem och min pappa kallade in mig i datorrummet. "Kom in här får du se" jag gick in och kollade på skärmen och fick se "Stefan Liv omkommit" jag fattade inte att det var sant alls. Jag bara satt som förstummad. Vi försökte komma in på en sida som det skulle stå mer om olyckan, men det gick inte, inte ens HV71s sida gick o komma in på. Stefan Liv har betytt otroligt mycket för mig, han är min idol och har alltid följt honom vad han gjort i alla sina lag och hur det har gått för honom.

Man läser tidningarna som följt de senaste dagarna och man gråter ju då man ser filmerna, bilderna och läser texten. Det som fick mig att gråta mest var Johan Davidssons presskonferans liknande stund på sportbladet.se igår. På följande sida... kolla in det, men jag varnar för tårar.. även om ni inte vet vem Stefan Liv är.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/article13603250.ab

I går skulle jag velat vara i Kinnarpsarena i Jönköping, jag kan ju säga att jag hade åkt dit både i onsdags kväll samt igår om jag hade bott kvar i Nässjö. Men nu gör jag inte det så jag vet inte riktigt hur man skall hedra honom, men jag ville skriva om honom här iallafall och dela med mig om den hemskaste dagen i mitt liv än så länge.


R.I.P Stefan Liv 801221-110907


 

Tänker på hans familj, barn, fru, släktingar o vänner.



Sök i bloggen

Presentation


Denna blogg kommer att handla om mig, mina intressen, mitt liv och min väg tillbaka.

Motion

31 dec: 20 min intensiv wii Zumba

01 jan: 60 min på gym

04 jan: 50 min på gym

06 jan: 50 min på gym

08 jan: 50 min på gym

11 jan: 50 min på gym

13 jan: 45 min på gym

14 jan: 45 min intensiv Zumba 

vikten

Kommer väga mig 1 gång i veckan på måndagar. Har som delmål 3 kg på 12 veckor.  

01 jan: 110.5 kg START

08 jan: 110.0 kg -0.5 kg

Midjemått

2 januari:

 

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards