beachgirl

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

denna mad

Av Marie - 2 februari 2012 07:06

Nu har jag gett upp igen. Jag klarar inte att äta lite eller riktigt. Jag vill gå med i viktväktarna, viktklubben mm, men de kostar alldeles för mycket för min alltför tunna plånbok just nu. VARFÖR???? skall de kosta så mycket att få hjälp. Vill inte operara mig, jag vill ha hjälp.....

Nu har jag inte kunnat gå på gymmet på 2 veckor. Inte vart i Hässleholm och dit kostar det för att ta mig. Sen jobbar jag bredvid en av gymmets anläggningar i Kristanstad. Men där går jag inte längre, såvida jag inte kan köra hem direkt och duscha efteråt. Duschar aldrig i deras lokaler mer. Nu undrar ni säkert varför, jo det kan jag berätta....

Jag var där för exkt 2 veckor sedan och då när jag skulle in och duscha jag var ensam i duschen. De har ett rum med duschar och in dit så är det drapperi, men inte till duscharna om ni fattar hur jag menar. Jag hör hur en tjej kommer in och byter om och går igen. Tillslut kommer en person in och börjar dammsuga. När jag sen kikar ut är det en gubbe som gör detta. Jag hade som tur var mina kläder inne i duschområdet. Bytte om kvick och sen ut ur duschen och blängde surt på gubben. Han sa inget till mig, inte ens Sorry.

Jag går och börjar plocka ihop mina saker och då kommer en kvinna och säger "Ja kolla i toa, i dusch o här, ingen kvinna var här, min man kan städa" Vad FAN är du BLIND människa.

Hon fick en utskällning och sedan gick jag surt därifrån.

Har nu kontaktat F24S för att de skall få veta detta, men de verkar ju knappt bry sig om det. MEn jag skall lämna en lapp till dem i deras förslags låda och be att om de inte gör ngt kommer jag att sprida ut att man inte kan duscha i deras lokaler iallafall.


Alt för nu.....


Motionen jag fått de senaste 2 veckorna är ca 6000 steg om dagen. JAg är ute en hel del, det kallas nog endast vardagsmotion men jag får motion och framförallt frisk luft.


Kram

 
 
Monica

Monica

7 februari 2012 16:22

Ja du jag håller med, jag vill oxå ha hjälp utan op
förstår inte varför det ska vara så svårt att få.
Men ensam är det svårt o alltid ha koncentrationen o
då blir det lätt så att man ger upp. Tyvärr! Men jag
håller på dig ändå.
Kraam

http://monda.bloggplatsen.se

Marie

7 februari 2012 16:44

tusen tack monica, jag håller på dig med :) SKall in o läsa din blogg en dag...
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 16 januari 2012 12:41

Hej, nu har jag precis kommit hem från gymmet. Blev tufft idag. 50 min intervall på löpbandet, max hastighet var 6,1 och minst var 3,1. Max lutningen ökade jag till 2,5 % idag. Förbrände ca 430 kcal. Nöjd med mig själv. Men sen förvånar det mig att v...

Av Marie - 14 januari 2012 20:24

Jaha nu är det lördag och jag har tränat 45 min intensiv Zumba idag, kunde inte låta bli och göra det, skulle ju äta en god mumsig "IKEA" äppelkakga sen så jag kände mig tvingad :) Blir nog gymmet imorgon bitti med. Eller imorgon kväll. Kan säga at...

Av Marie - 13 januari 2012 11:59

Jaha nu är ja i farten igen efter att inte bloggat på ett tag, tror inte ja bloggade efter min sista träning på gymmet. Skall skriva ner hur jag tränat nu idag istället och då tar jag med träningen i onsdags med. Körde intervall träning på löpbande...

Av Marie - 8 januari 2012 23:07

Nu har jag fått en knas idé klockan 21 på kvällen, att jag skulle till gymmet och träna. Men så går det då jag äter på McDonalds. Får panikångest och gick iväg till gymmet. Jag har ikväll tränat följande Roddmaskinen: 5 min uppvärming Förbrände: ...

Av Marie - 8 januari 2012 16:53

Här kommer vad jag gjort hittentills .......           ...

Sök i bloggen

Presentation


Denna blogg kommer att handla om mig, mina intressen, mitt liv och min väg tillbaka.

Motion

31 dec: 20 min intensiv wii Zumba

01 jan: 60 min på gym

04 jan: 50 min på gym

06 jan: 50 min på gym

08 jan: 50 min på gym

11 jan: 50 min på gym

13 jan: 45 min på gym

14 jan: 45 min intensiv Zumba 

vikten

Kommer väga mig 1 gång i veckan på måndagar. Har som delmål 3 kg på 12 veckor.  

01 jan: 110.5 kg START

08 jan: 110.0 kg -0.5 kg

Midjemått

2 januari:

 

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards