beachgirl

Alla inlägg under november 2011

Av Marie - 30 november 2011 09:10

Jaha idag gick inte vikten dit jag ville alls. Men jag har inte motionerat på länge. Skall se om jag kan ut o cykla imorgon om jag är bättre o kan komma upp ur min säng. Jag funderar på att skriva upp vad jag äter, jag äter nämligen 3 mål om dagen förutom 2-3 mellanmål. Skall nu börja träna på ett gym med. Det kanske kan ge någonting. Om inte annat så har man lite annat o motionera med istället för bara promenader och cykling.

Jag måste ha varierande motion annars tröttnar jag helt och hållet...


   

Kramis på er.

Av Marie - 22 november 2011 09:28

Hejsan alla sanna vänner som läser min blogg! Jag hittade nu en bra sida på internet som verkar kanon om man vill ha koll på sitt kaloriintag mm. Var egentligen min vän Helena som hittade den. DÄr kan man få tips på hur många kalorier man skall ätta och man kan få tips på maträtter och matsedlar. Den innehåller även hur mkt kalorier de olika målen innehåller.

Skall kika vidare på den sidan nu så kan vi ses senare....


Kramis

Av Marie - 14 november 2011 16:53

jaha nu är man på väg hem från Stockholm till Skåne! Ska bli skönt att komma hem och bara umgås med min älskling! Tror vi sover i Hässleholm i

 
Av Marie - 10 november 2011 09:43

på väg emot Norrköping!Sitter i bilen på väg emot Stockholm, men jag kommer bara åka till Norrköping! Jag går en kompis där som är en av mina

 
Av Marie - 9 november 2011 18:05

Nu är jag i farten igen, jag har ju en annan blogg med där jag skriver om mina alsrter som jag gör i mitt intresse scrapbooking. http://scrapgirl.blogplatsen.se Kika gärna in på den.

Angående min vikt, så har jag inte gått ner så värst mycket denna veckan, men jag vet varför så det är ju lugnt. Bara att ändra på det. Så jag hoppas på minus nästa vecka, eller ja mer minus iallafall, denna veckan blev det bara -0,1 kg. Jag äter järntabletter med för jag har lågt blodvärde i kroppen. De gör att jag är lite tröttare än innan. MEn nästa vecka skal jag börja träna på Fitness24seven. Det är ett bra ställe....


Skall ju iväg imorgon så jag skall se om jag kan blogga lite under min resa till underbara staden Norrköping.


Hörs snart igen hoppas jag :)

Sök i bloggen

Presentation


Denna blogg kommer att handla om mig, mina intressen, mitt liv och min väg tillbaka.

Motion

31 dec: 20 min intensiv wii Zumba

01 jan: 60 min på gym

04 jan: 50 min på gym

06 jan: 50 min på gym

08 jan: 50 min på gym

11 jan: 50 min på gym

13 jan: 45 min på gym

14 jan: 45 min intensiv Zumba 

vikten

Kommer väga mig 1 gång i veckan på måndagar. Har som delmål 3 kg på 12 veckor.  

01 jan: 110.5 kg START

08 jan: 110.0 kg -0.5 kg

Midjemått

2 januari:

 

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards